Czy Wasze dziecko:
  • Boi się wysokości, upadku, śliskich powierzchni, chodzenia po krawężnikach, denerwuje się, gdy traci podłoże pod stopami?
  • Jest zbyt spokojne, wolno wykonuje codzienne czynności, unika tłumu, nie lubi współpracy z innymi i zajęć grupowych, zwłaszcza angażujących ruch, ma trudności w nawiązywaniu przyjaźni?
  • Ma trudności w nauce (problemy z czytaniem, pisaniem, nauką matematyki, zapamiętywaniem)?
  • Nie znosi dobrze stresów i często jest sfrustrowany, ma problemy z akceptacją siebie?
  • Nie lubi mycia twarzy, pleców, zębów, nie lubi tzw. brudnych zabaw, często myje ręce, nie lubi być brudne, unika wielu pokarmów?
  • Ma trudności z koncentracją uwagi?
  • Słaba świadomość ciała, problemy z orientacją w przestrzeni, nie lubi być dotykane?
  • Ma słabe umiejętności manualne, trudności we współpracy obu rąk lub nóg?
  • Problemy w rozwoju mowy?
  • Opóźniony rozwój ruchowy, trudności z utrzymaniem równowagi?
Zajęcia Integracji Sensorycznej mają charakter zabawy w trakcie której poprzez dostarczanie kontrolowanej dawki wrażeń dotykowych dochodzi do kompensacji zaburzeń funkcji zmysłowych. Terapia odbywa się w specjalnie przygotowanej i wyposażonej w odpowiedni sprzęt sali tj.: huśtawki, trampoliny, równoważnie, deskorolki, hamaki terapeutyczne.
is

Powinniście Państwo pomyśleć o Integracji Sensorycznej